duminică, 9 octombrie 2011

Calator prin tara mea

Pentru ca anul acesta mi-am propus sa vizitez cele cateva zone ale tarii, ramase ne-explorate de catre "haita" mea de doua persoane :), iac'a am ajuns si pe la Bistrita sa vad faimosul complex Sugalete si mai apoi pe la Vatra Dornei.. sa stau la taclale cu veveritele in parc :)
Si cum niciodata o excursie nu se lasa fara impresii calde si pareri de bine, vin si pozele in completarea lor.

Incepem cu Bistrita.. orasel frumos, cochet, simplu dar cu o arhitectura ce merita sa-ti rupi din viata cel putin cateva ore, ca sa o vizitezi asa cum trebuie. Din pacate timpul nostru fiind limitat, ne-am rezumat la un foarte matinal si scurt traseu.. prin centru si imprejurimi.









Mai apoi iata-ne si la Vatra Dornei.. cu cateva "impresii vizuale" culese din sederea de doua zile.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESCRIEREA MICULUI MEU UNIVERS

Turisti pentru Romania